среда, 22. август 2012.

МОЈА ПРВА ИЗВИЂАЧКА ШКОЛА – АВАЛА 2012

.
Извиђаче сам упознао случaјно. Виђао сам око себе неку децу у чудним униформама и марамама око врата, пришивеним амблемима. Слушао сам да се договарају да иду на нека такмичења, а често и да се враћају срећни због освојених награда, са дипломама, пехарима.
Међу њима је био и понеки мој друг. И тако смо мој брат Денис и ја одлучили да им се придружимо, да видимо шта то они раде, шта их чини срећнијим.
.
.Прво велико искуство је било одлазак на Смотру Савеза извиђача Београда, „АДА 2012.“ у мају ове године. Први пут сам провео три ноћи под шатором, учествовао у уређењу нашег кампа, такмичио се. Било је одлично. 
.

.Овде сам и званично постао ИЗВИЂАЧ!
.
.
Јелена Петровић, Никола Јовановић, Денис Ћулаховић, Ален Ћулаховић и Аца Вуксановић
 .
 Положили смо извиђачки Завет.
.
.
.
Одржан је Сaстанак одреда и на конститутивном састанку оформили смо јато полетараца и пчелица „Орлови“, два вода извиђача и планинки, „Вукови“ и „Лавови“. Ја сам у воду „Вукови“.
.
.
.
.
.
.
.
Учествовали смо на акцији Одреда извиђача „Васа Чарапић“ из Београда, „Илегалац у Београду“.
.
.
.
 Овогодишњи табор је одржан у месту Савинац, код Такова (14 км од Горњег Милановца) од 28. јуна до 08. јула.
.
 .
На овим акцијама сам добро упознао шта су то ИЗВИЂАЧИ. Било је логично да сада треба да идем у Извиђачку школу где ћу употпунити моја знања и оспособити се да та знања пренесем другим извиђачима.
. 
.
ШУМСКА ШКОЛА „АВАЛА 2012“ 
.
Чарапићев брест - од 15. јула до 30. јула
. 
Штаб Школе су били: Старешина Милан Рафаиловић ( Старешина Савеза извиђача Београда), и инструктори Јелена Крсмановић, Саша Петковић и Сања Бајић. 65% учесника течаја добију звања предводника и вође а 35% звање водника.
.
  
 
 
 
 
 
 
 .
Ја сам добио звање ВОДНИКА. 
.
Сада морам да оправдам поверење што ми се пружила прилика да похађам Извиђачку школу и стечено знање да пренесем другим извиђачима, првенствено из мог вода, из мог одреда. Можда ћу једног дана и ја бити инструктор.
.
АЛЕН ЋУЛАХОВИЋ

2 коментара:

Анониман је рекао...

I really like it when individuals get together and share
thoughts. Great blog, stick with it!
My webpage :: more on the topic

ИЗBИЂАЧ је рекао...

Стиже доста коментара од АНОНИМАН. Сваки коментар ћемо објавити, чак су нам и добродошле сугестије намерног или случајног читаоца. Али, АНОНИМНИ коментари су за сада у кошу. Хвала што пратите наш блог, макар и као АНОНИМАН