понедељак, 28. март 2011.

НЕДОВОЉНО ИНФОРМИСАН

У суботу 26.3. је била Скупштина СИБ-а.Делегати нашег одреда су били Златица Бановић и Милан Комаров.Скупштини смо присуствовали још и наш Старешина Милан Баришић и ја. Скупштина је протекла како је протекла,све се знало и раније(Дневни ред и остало) али оно што нисам знао је следеће.У једном тренутку неко од присутних делегата других одреда је упитао актуелног Старешину СИБ-а из којег је одреда.Старешина рече :"Из Светог Саве".У првом моменту сам мислио да је погрешио,након тога да га нисам добро чуо а на крају да нисам добро информисан.Како нисам био на задњој седници наше УО,вероватно нисам добро информисан.Распитао сам се код наших делегата незнају ни они.Како још немам потврдну информацију о датуму учлањења Старешине СИБ-а у наш одред а да не би себе и остале доводио у ситуацију да неко помисли да незнамо шта се дешава у нашем одреду,прихватио сам 2 солуције,а то су:1)или сам недовољно информисан(мања вероватноћа),или 2) информација о учлањењу није тачна.Проверићу до следеће Скупштине(ако не пре). Дотле,извињавам се на својој неинформисаности(мања вероватноћа) свима онима који су ме питали за веродоcтојност реченог .
Поздрав, Дарко

Нема коментара: