петак, 7. мај 2010.

“14. ДАНИ ДРУГАРСТВА” – ОИ ''БРЕЗА'', Београд

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Од 9.до 11.априла 2010.године одржана је ова традиционална извиђачка акција на којој је учествовало 173 извиђача и планинки који су чланови седамнаест одреда извиђача из Приједора, Козарске Дубице, Бијељине, Шапца, Крушевца, Звечана, Велике Хоче, Беле Цркве, Лозовика, Лазаревца, Младеновца и београдских општина Звездара, Раковица, Чукарица, Вoждовац и Стари град. Такмичење у орјентацији је одржано на простору од Жаркова до Топчидера и Кошутњака.
Такмичари су били смештени у школи ''Ђорђе Крстић'' из Жаркова.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Директор школе и секретар СИБ-а Бариша
.
Због обавеза чланова нашег одреда, на акцију сам отишао само ја. Права акција (''Дани другарства'') и права прилика да се покаже да извиђачи помажу једни другима, да је извиђач извиђачу увек друг.
.
Ја сам се придружио екипи ''Штела'', одреда ''Северац'' са Звездаре.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. . . . . . . . . . . . . .Слађа, Нијаз, Саша и ја
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.. . . . . . . . . . . . . . . . . . Задатак на стази
.

.Удружени смо увек јачи. Тако смо и ми освојили ПРВО МЕСТО у нашој конкуренцији.
.
.
.
Атмосфера на такмичењу одлична, утисци сјајни.
Неколико фотографија за успомену: ишчекивање проглашења резултата, завршетак акције.
.
.

.

.

.

.Никола Стевановић,

начелник одреда

Нема коментара: