понедељак, 1. март 2010.

ДАНАС, 10 ГОДИНА КАСНИЈЕ

.
...Данас, 10.година касније, желим да подсетим заинтересоване чланове одреда и оне који то нису, о детаљима везаним за оснивање одреда.
...За оне који то не знају, неколико година пре рађања идеје за оснивање одреда, почео сам са реорганизовањем једног угашеног рагби клуба, под називом "Сингидунум". Клуб се брзо омасовио, (уз доста одмагања свих који су могли да помогну, више него што јесу), "дисали" смо као један (што је донело и резултате). Поред такмичења, учествовали смо и на свим другим спортским активностима. Као на пример: "Бели крос, кросеви око Савског језера, разни турнири и сл."
.
...Као што вероватно већ сви знате, идеју за оснивање одреда добио сам 1999.године, за време агресије НАТО-а. Идеју сам добио за време манифестације "Игром против рата", коју је организовала Скупштина града Београда на платоу испред Храма "Светог Саве".
...На наведеној манифестацији сам био у својству једног од руководилаца Рагби клуба" Сингидунум", а самном су били и чланови-играчи клуба, који су касније били и први чланови одреда (неки су још увек у одреду). Разлог за оснивање одреда ћу још увек задржати за себе.
.
...Непосредно након агресије, почео сам са "ширењем" идеје о оснивању одреда, прво међу колегама а затим и међу играчима. На моје задовољство, идеју о одреду су подржали сви играчи (нисам ни сумњао), и поједине колеге. Упоредо с’тим, прикупљао сам и документацију неопходну за оснивање одреда. Да би све било како треба, помоћ сам затражио и од надлежних Савеза. Како на 988 нису имали број телефона СИБ-а, добио сам број СИС-а. ...У канцеларији СИС-а су ме љубазно примили г-дин Драган Васић и г-дин Милан Баришић, који су ми дали још већи ветар у леђа и који помажу одреду и дан-данас.
Постали су део одреда и
.
НИКАД ИХ СЕ НЕЋЕМО ОДРЕЋИ. НИКАД.
.
...Прво окупљање иницијативног одбора за оснивање одреда било је 23.11.1999.г. у просторијама Клуба, и исти су чинили: г-ђе Валерија Митровић, Мирјана Гулан, Гоца Чалија, Радмила Поповић, г-да Никола Поповић, Милан Марковић, Желимир Пековић, чланови клуба Александар Петровић, Зоран Бркић и ја. Извиђачку организацију и све везану за њу су нам приближили г-дин Драган Васић и Нач.одреда "Р.В.Чоче" из Београда Белчевић Ненад (који је и обучавао прве чланове). Након тога, добили смо сагласност и од ген. дир. Установе у Звечанској г-дина Зорана Милачића и донета је одлука о оснивању.
.
...Дуго смо се двоумили око имена одреда. Како су костур одреда чинили чланови Клуба, прва идеја је била да се одред зове "Сингидунум", као и клуб. Чак је и идејно решење амблема било урађено. Међутим, како су сви чланови Клуба (од Старешине па надаље) били везани за Домове, а како је Домска слава била слава "Свети Сава", предомислио сам се и одред назвао по "Светом Сави".
...Почело се са писањем Статута, омасовљавањем и 26.4.2000.године одржана је оснивачка Скупштина нашег одреда. Изабрали смо Старешину и остале органе одреда.
.
Делови материјала који смо спремали за оснивачку Скупштину:
.
.
.
.








..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Наставак следи ...
.

Нема коментара: